14. maaliskuuta 2012

Alkusanat

Aivan alkuun ajattelin kirjoittaa pienen esittelyn itsestäni ja asioista mitä blogissa käsittelen.
Täytynee jo valmiiksi pyytää anteeksi kielioppivirheitä ja hymiöitä, mutta minunhan tämä blogi on ja pilkunnussijat saavatkin painaa rastia tämän blogin kohdalla ettei päänuppia ala kiristämään tiukan pannan tavoin :)

Eli siis esittelyssä minä.
Ainakaan näin ensialkuun en naamaani blogissa julkaise, mutta katsoo sitten ajanmyötä mihin suuntaan blogi venyy ja vanuu.
Olen 20-vuotias ja estetiikka on lähellä sydäntäni. Pidän valokuvauksesta ja toisinaan olen himoshoppaaja. Voisin elää ostaen kenkiä ja laukkuja jos rahaa kasvaisi puissa. Olen siis opiskelija, jonka vaatekaappi on kolmella eri paikkakunnalla (opiskelen länsirannikolla sisustusartesaaniksi, ja keskisuomessa parilla eri paikkakunnalla ovat oikeat kotini) ja näin ollen tietenkin tietyn asun kanssa sopiva laukku tai kenkäpari on aina väärällä paikkakunnalla.
Harrastan rakkaitten ihmisten kanssa sarkasmia ja ystävät ovat lähellä sydäntäni. En siis omista suurta kaveripiiriä vaan tykkään olla ihmisten seurassa joiden kanssa en joudu esittämään tai olemaan joku muu kuin itse oikeasti olen. Lisäksi olen temperamenttinen ja rääväsuu, toisaalta taas ujo ainakin ensikosketuksessa vieraan ihmisen kanssa. Tai sanotaanko varovainen. Juuri tämän takia tunnenkin, että on haastavaa tutustua uusiin ihmisiin, kun ei heti voi olla se sama rääväsuu uuden ihmisen tavatessa.
Yksityisasioitani en juurikaan halua blogissa julkaista vaan blogini sisältö on tosiaan lähinnä unelmointia ja joskus ehkäpä projektikuvia ;) Opiskelen siis sisustusartesaaniksi ja väliinsä itsenäisten jaksojen aikana tulee rempattua kihlattuni alunperin 60-luvulla rakennettua kotia. Tämä 60-luvun omakotitalo on siis se ikuisuusprojekti ja koti, josta kuvia blogiin tulee :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti